Działalność


Kampania Inteligentne zmywanie

Kampania <span>Inteligentne zmywanie</span>
Użytkownicy internetu już pewnością zauważyli wzmożoną aktywność reklamową dotyczącą zmywarek Amiki. Ta kategoria urządzeń dynamicznie rośnie na rynku, a urządzenia Amiki posiadają w tym wzroście znaczący udział. Jak pokazują badania obecnie zmywarki Amiki należą do pierwszej trójki urządzeń najchętniej wybieranych przez konsumentów urządzeń.
 
Realizowane przez Amikę działania promocyjne uwzględniają różne rodzaje mediów: od telewizji, poprzez prasę na internecie kończąc. Pierwszą falę kampanii telewizyjnej mamy już za sobą, jesteśmy stale obecni w prasie branżowej, a nowa odsłona kampanii internetowej właśnie zaistniała w sieci. Tym razem intensywnie promujemy nowe zmywarki Amiki. Nie poprzestajemy na działaniach budujących zasięg, ale od nich zaczynamy. Dlatego będziemy obecni na dużych portalach horyzontalnych typu Wirtualna Polska, Onet czy Interia. To właśnie przy pomocy tej kampanii możemy podkreślić nasze kompetencje w tej kategorii urządzeń i poinformować o wprowadzeniu do oferty nowych urządzeń największą grupę potencjalnych konsumentów.
 
Podobnie jak wcześniejsze działania promocyjne, tak i obecna kampania jest oparta na wykorzystaniu wizerunku Agnieszki Radwańskiej. Tym razem podkreśla ona trzy podstawowe cechy nowych zmywarek Amiki: efektywność, cichą pracę i oszczędność.
 
Oprócz tego, aby skutecznie dotrzeć do osób będących na końcowym etapie zakupu wykorzystujemy działania remarketingowe i jesteśmy obecni w wyszukiwarce Google.

 

« wróć do listy

Galeria zdjęć

zobacz więcej zdjęć »


Filmy

zobacz więcej filmów »