Działalność


Nowe płyty intuicyjne- postaw i gotuj


Kampania płyt indukcyjnych Amica podkreśla przede wszystkim ich intuicyjność, której efektem jest oszczędność i prostota gotowania. Zaakcentowaliśmy głównie nowe rozwiązania ułatwiające życie użytkownikowi. 
Postaw i gotuj – bo dzięki funkcji Hob&Go nie trzeba myśleć o tym, gdzie postawić garnek. Wystarczy umieścić naczynie na dowolnym polu na płycie, a ona automatycznie aktywuje właściwe pole grzejne, dostosowane do wielkości naczynia. Pozostaje tylko ustawić moc grzania.
Postaw i gotuj - bo dzięki funkcji  AutoBridge, która polega na rozpoznaniu pozycji naczynia i  automatycznym łączeniu pól grzejnych w większe, idealne dla  dużych garnków, takich jak brytfanna, można mieć pewność, że potrawa podgrzewa się i gotuje równomiernie. 
W trakcie kampanii wyeksponowaliśmy także inne, ułatwiające życie użytkownika, możliwości płyty. 
Wskazaliśmy, że dzięki funkcji PowerChoice można dostosować moc urządzenia do instalacji elektrycznej. Nie ma znaczenia, czy jest to instalacja trójfazowa, tak zwana siła, czy zwykłe gniazdko. W każdej z tych sytuacji można gotować bez problemów wynikających z przeciążenia sieci.. Funkcja PowerChoice pozwala bowiem na dostosowanie mocy urządzenia do każdej istniejącej instalacji elektrycznej. Płyta ma cztery maksymalne poziomy mocy. Tak wprowadzone ustawienia zostają zachowane aż do kolejnej modyfikacji.
Podkreśliliśmy też, że dzięki funkcji CheckPot można sprawdzić, czy naczynia użytkownika nadają się do gotowania na płycie indukcyjnej. To wygodne, ponieważ wystarczy postawić garnek na polu grzejnym płyty. Płyta sprawdzi, czy naczynie w pełni wykorzystuje jej moc. Wystarczy szybki test garnka przy pomocy dwóch przycisków i odczytanie wartości z wyświetlacza. Wynik powyżej 60 oznacza, że naczynie jest właściwe.
W ramach kampanii przypomnieliśmy też funkcje już sprawdzone – takie jak FlexiSpace, odpowiednią dla garnków nietypowego kształtu oraz ProBaby System, która gwarantuje bezpieczeństwo najmłodszym – zarówno w czasie zabawy w kuchni, jak i wspólnego gotowania.
 
Spoty reklamowe, których bohaterką została nowa płyta, emitowane były w największych stacjach telewizyjnych, między innymi w programie „Dzień Dobry TVN”. Podobnie, w czasie największej oglądalności, emitowane były też billboardy sponsorskie. 
Kampanii telewizyjnej towarzyszyła prasowa, o zasięgu ogólnopolskim – zarówno branżowa, na przykład w nowoczesnym magazynie budowlanym „Ładny dom”, jak i w prasie codziennej.
Wykorzystano też internet, w tym kanały YouTube, VOD i social media, a także kampanię display’ową i kierującą do nowego landing page. 
 
 
 

 

« wróć do listy

Galeria zdjęć

zobacz więcej zdjęć »


Filmy

zobacz więcej filmów »