Działalność


Zaprogramowana jakość pralek Amica


O wyjątkowej, trwałej i niezawodnej jakości trzeba mówić głośno. Dlatego kampania pralek, pralko-suszarek i suszarek Amica realizowana była na wielu poziomach.

Dlaczego podkreślamy jakość? Bo przekłada się na przyjemność z użytkowania i długie życie produktu. W nowych pralkach i suszarkach Amica zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania, które realnie skracają czas domowych obowiązków. Pranie i suszenie stało się dzięki temu łatwiejsze i przyjemniejsze. Odpowiada za to między innymi silnik Logic Drive, który zaskakuje zarówno swoją żywotnością, jak i cichą pracą. W takich warunkach pranie przestaje być przykrym obowiązkiem.

Kampania reklamowa pod hasłem „Zaprogramowana jakość. Zawsze dla Twoich potrzeb” realizowana była przede wszystkim w Internecie poprzez wielokontekstową kampanię displayową. Każda z odsłon dedykowana była innej grupie potencjalnych klientów, których wyróżniono na podstawie ich indywidualnych potrzeb. Innych funkcji oczekują bowiem rodzice małych dzieci, innych osoby odbywające częste podróże, a jeszcze innych - ci, dla których w życiu najważniejszy jest sport i aktywność fizyczna. Niezależnie jednak od przynależności do którejkolwiek z wyodrębnionych grup kontekstowych, rozwiązaniem dla codziennych zmagań z praniem są sprzęty Amica. Dużą różnorodność funkcji sprawia bowiem, że każdy, nawet najbardziej wymagający użytkownik, znajdzie funkcje doskonale dostosowane do jego potrzeb.

Kampanii towarzyszyła nowa odsłona landing page’a pralek (a także suszarek i pralko-suszarek), oraz trzy dodatkowe landing page’e zmodyfikowane pod potrzeby trzech wyodrębnionych grup użytkowników. Każda z nich koncentrowała się na cechach najbardziej pożądanych wśród przedstawicieli każdej z grup kontekstowych. I tak dla rodziców przygotowaliśmy komunikat np. o bezpieczeństwie ich pociech podczas użytkowania pralek, dla podróżników – o oszczędności czasu, a dla sportowców m. in. o programach dostosowanych do specyfiki odzieży sportowej. Każdej z tych potrzeb odpowiada określona funkcja urządzenia, której zastosowanie znacząco ułatwia codzienne obowiązki związane z praniem.

Bezpośrednią zachętą do zakupu urządzenia była także akcja promocyjna „Dobrana para”, która umożliwiła klientom uzyskanie zwrotu części kosztu (w wys. 100 - 250 zł) zakupu pralki lub suszarki, dzięki zarejestrowaniu nabytego produktu na stronie internetowej marki.

W ramach kampanii zaangażowano także media społecznościowe: Facebook, YouTube, Instagram. Wszystko po to, aby informacje dotyczące urządzeń marki Amica dotarły do jak największej liczby potencjalnych konsumentów. W kampanii wzięli udał także znani blogerzy, którzy testwali nasze pralki, m.in. Wyrwane z kontekstu, Codziennie fit, Zuza Kołodziejczyk, Bakusiowo, Tasteaway czy Zuch.

« wróć do listy

Galeria zdjęć

zobacz więcej zdjęć »


Filmy

zobacz więcej filmów »