Działalność


Wyjątkowe razem, jak i osobno


„Wyjątkowe razem, jak i osobno” – właśnie tym hasłem marka Amica promowała nowe lodówki i zamrażarki w ramach wiosennej kampanii, której start przewidziano na maj 2016 roku.

Wyjątkowość nowych produktów to nie tylko ich niezaprzeczalna jakość. Ty razem użytkownik może dowolnie skomponować zestaw lub pojedynczy produkt w zależności od swoich potrzeb. Decyzja, czy ma to być osobna zamrażarka, chłodziarka, czy dowolne zestawienie dwóch wymienionych wyżej urządzeń, należy do użytkownika. Dzięki temu Amica wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom klientów. Tę unikalną możliwość konfiguracji komunikowano w ramach całej kampanii.

Uwagę użytkowników zwracały także aspekty techniczne. Wszystkie nowe urządzenia wyposażono bowiem w technologię NO FROST, czyli inteligentne chłodzenie bez lodu, szronu i wilgoci. To pozwala uniknąć kłopotliwego rozmrażania i czyni użytkowanie lodówek oraz zamrażarek jeszcze bardziej przyjemnym i bezproblemowym.

Działania reklamowe skoncentrowały się trzech obszarach: Internecie, telewizji oraz BBS (bilboardy). Na szczególną uwagę zasługuje tu kampania displayowa, której interaktywne odsłony pozwalały doświadczyć użytkownikom przyjemności konfigurowania sprzętu według własnych upodobań. Wystarczył ruch kursora, by zobaczyć, jak nowe lodówki i zamrażarki prezentują się – zgodnie z hasłem przewodnim – zarówno razem, jak i osobno. Podkreślona została także dowolność w konfiguracji sprzętu. W nowym systemie oferowana jest bowiem nie tylko chłodziarka i zamrażarka. Zestaw równie dobrze mogą tworzyć dwie chłodziarki lub dwie zamrażarki. Wszystko zależy od indywidualnych preferencji klientów marki Amica.

Wsparcie dla kampanii displayowej to oczywiście social media, dzięki którym jeszcze więcej osób dowiedziało się o nowościach w zakresie urządzeń chłodniczych. Tu także podkreślano wyjątkową funkcjonalność sprzętu, która w połączeniu z wysmakowaną elegancją doskonale odnajdzie się w każdej kuchni.

Dodatkową atrakcją dla klientów była akcja promocyjna „Zyskaj na chłodno” w ramach kampanii. Dzięki niej klient, który zdecydował się na zakup objętych promocją urządzeń, otrzymywał możliwość zwrotu części wydatków. Warunkiem była rejestracja zakupionego produktu na dedykowanej promocji stronie www.amica.pl/zyskajnachlodno

 

« wróć do listy

Galeria zdjęć

zobacz więcej zdjęć »


Filmy

zobacz więcej filmów »